Články

Poskytování služeb v období nouzového stavu

17. 3. 2020 -

Vážení zákazníci,

situace zapříčiněná koronavirem se vyvíjí velice dynamicky a neočekávaně. Chtěl bych vás nicméně ujistit, že veškeré naše úsilí směřujeme k zachování poskytování našich služeb na dosavadní úrovni. Uživatelská podpora PERM 3 je též plnohodnotně zajištěna - nijak neomezujeme fungování hotline/helpdesk podpory. Naši zaměstnanci pracují z domu, abychom minimalizovali rizika a dopady na celý náš tým. Osobní kontakty neomezujeme jen mezi sebou, ale též při poskytování konzultací, školení a jednáních (přešli jsme na videokonference). Stejně tak předávání podkladů při poskytování outsourcingu mezd je řešeno bez nutnosti osobního kontaktu. 

Zavedená technická řešení nám umožňují, abychom byli schopni tímto způsobem fungovat dny, týdny, v horším případě i měsíce. 

V našem systému se řeší personalistika a zpracovávají mzdy stovkám tisíců zaměstnanců. Pro uklidnění situace je třeba základních jistot - fungující zdravotnictví, zásobování a mzdy včas na účtech. V tom posledním vás podpoříme tak, jako dosud.

Přeji, ať se daří úspěšně nastalé situaci čelit vám i vašim organizacím.

Tomáš Pasterný
výkonný ředitel
Kvasar, spol. s r.o.