Outsourcing mezd
Proč volit outsourcing mezd?
Okamžitým efektem při zpracování mezd dodavatelskou formou jsou:
- úspora mzdových nákladů a času spojených s vedením této agendy
- úspora nákladů za aktuální školení spojená s novou legislativou
- úspora za nákup HW a mzdového SW
- včasné a profesionální zpracování měsíčních mezd
- zamezení úniku diskrétních mzdových dat a informací
- zaručení objektivity jejich zpracování
- ušetřený čas při komunikaci s úřady s kontrolami příslušných státních institucí
Při využití nejmodernějších informačních a komunikačních technologií můžete při outsourcingu mezd získat zcela nové technické možnosti při zachování vysoké operativnosti a pružnosti služeb. (doplnit možnost vzdáleného přístupu k prohlížení ….)
Proč volit outsourcing právě u nás?
- Stabilita
- jsme špička na trhu v poskytování těchto služeb v prvotřídní kvalitě, která je odrazem spokojenosti našich zákazníků
- jsme stabilní společnost s více jak 20 letou tradicí spojenou s garancí plné odpovědnosti za poskytované služby za přijatelnou cenu
- našich služeb v současnosti využívá přes 200 domácích i zahraničních klientů
- Odbornost
- zaručujeme jistotu odbornosti
- nabízíme rychlost, spolehlivost a komplexnost služeb
- ochrana dat zákazníků je naší prioritou
- zákazníka a jeho potřeby řadíme vždy na první místo
- Péče o zákazníka
- vstřícností v komunikaci upevňujeme trvalé obchodní vztahy založené na vzájemné důvěře
- nabízíme odborné poradenství, konzultace, kvalitní servis a nadstandartní péči
- jsme spolehlivým partnerem se solidním a poctivým přístupem ke klientovi
Co nabízíme?
v garantujeme plnou odpovědnost za poskytované služby při zajištění veškerých zákonných povinností, které souvisejí s vedením mzdové agendy:
- komplexní zpracování mezd
- styk s úřady
- přihlášení a odhlášení zaměstnanců k sociálnímu a zdravotnímu pojištění
- komunikaci s úřady s orgány státní správy SSZ, ZP, FÚ
- vyhotovení přehledů vyměřovacích základů pro SP, ZP
- zpracování a odeslání přehledů pro SP a ZP i elektronicky
- tisk potvrzení o výši příjmů pro finanční ústavy a banky
- tvorba a tisk potvrzení pro dávky státní sociální podpory aj.
- tisk obyčejných nebo diskrétních výplatních lístků
- elektronickou distribuci výplatních lístků
- komunikace s programy
- příprava hromadných příkazů k úhradě
- příprava dat pro elektronické bankovnictví
- příprava dat pro finanční účtárnu i v elektronické podobě
- tiskové nebo elektronické výstupy
- přehled mezd jednotlivých pracovníků
- přehled nemocenských dávek
- přehled čerpání řádné dovolené
- přehled zákonného pojištění zaměstnavatele za škodu
- přehledy pracovněprávních průměrů
- zpracování celkové měsíční rekapitulace mezd
- zpracování rekapitulace dle nákladových středisek
- tisk daňových sestav, včetně slev a daňových bonusů
- tisk všech potřebných sestav dle potřeb zákazníka pro měsíční reporting
- příprava statistických výkazů dle celostátních požadavků
- zpracování a odesílání statistických výkazů pro TREXIMU
- roční chody
- zpracování ročních mzdových listů
- zpracování a odeslání ELDP (průběžné i roční)
- zpracování ročního vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti za organizaci
- zpracování ročního vyúčtování daně za zaměstnance
- výpočet povinného podílu osob se zdravotním postižením
- vedení evidence zaměstnanců
- vedení docházky zaměstnanců
- tvorba a tisk podkladů souvisejících s nástupem, nebo odchodem zaměstnance
- výpočet a sledování délky praxe
- tisk zápočtového listu
- tisk potvrzení o výši příjmů pro posouzení nároku dávek podpory v nezaměstnanosti pro ÚP
- řešení problematiky pracovních úrazů a jejich odškodnění
Libovolná konfigurace našeho mzdového SW nám umožňuje vždy se podřídit interním požadavkům klienta při tvorbě a tisku měsíčních, čtvrtletních i ročních sestav.
Máte ještě pochybnosti? Neváhejte nás kontaktovat (perm@kvasar.cz) a položit nám případné dotazy k nabízeným službám. Pokud nám poskytnete základní informace o požadovaných službách, obratem vám vypracujeme orientační cenovou nabídku.